بیوگرافی شادمهر عقیلی
جملات جالب
جملات جالب ..عاشقانه...لطیفه...پند آموز..اس ام اس.....
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : اشکان

شادمهر عقیلی متولد 7 بهمن 1351 در شهر تهران می باشد...!!!
شادمهر فقط در حاله حاظر یه برادر داره به نام محمد و دو برادر دیگه هم داشت که یکی در زلزله و دیگری در انقلاب 57 کشته شد!و هیچ برادر شهیدی نداره شادمهر هم خودش بارها اینو گفته یه آهنگم واسش خونده .!!!(اهنگی به اسمه داداشی)
رشته اون موسقی بود موقعی که وارد هنرستان شد اولین سازی که انتخاب کرد ویلون نبود....بلکه ترومپت بود..!!!به گفته خودش و مصاحبه ای که با شبکه صدای امریکا داشت(البته مصاحبه ماله چند ساله پیشه)خودش می گفت ساز ترومپت رو به اجبار و طبق مقررات و قنون های اون زمان  ساز رو به اجبار واسش انتخاب کردن و هر چی خودش اصرار کرده که گفته من می خوام ویلون رو انتخاب کنم قبول نکردن....حدود یک سالی ترومپت زد چون از این ساز خوشش نمیومد این ساز ر رها کرد و ساز مورده علاقش ویلون را انتخاب کرد و شروع به اموختن ان کرد...خودش میگه سازی که بیشتر ادم رو درگیره خودش میکنه ویالون هستش!!!شادمهر مستقیما سراغ موسقی پاپ نرفته طبق گفته خودش 8تا 10 سال سنتی کار کرده و به طور حرفه ای سنتور مینوازه و تمومه گوشه ها و دستگاه های ایرانی مسلط است..!!!بعد از اون حدود 4 سال کلاسیک زد و بعدش  تازه سراغه پاپ میره طبقه گفته خودش از تجاربی که توی سنتی و کلاسیک به دست اورده بود روی پاپ پیاده کرد..!!!
اولین البومش رو به اسمه بهار من که البومی بی کلام بود که خودش نوازندگی پیانو گیتار و ویلون این اهنگ ها رو نواخته اهنگ هایی مثله الهه ناز.نازنین مریم و..... در این البوم قرار دارند...!!!
بعدش البومه مسافر رو روانه بازار کرد که 
تحولی بزرگ در موسقی پاپ ایران شد در این البوم اهنگی به اسم یاس هست که شادمهر برای حضرت فاطمه(س)خونده و به خاطر این اهنگ نظر خیلی ها رو به خود جلب کرد...!!!بعد از اون البومه دهاتی رو روانه بازار کرد که به گفته خودش خیلی سخت مجوز گرفت به خاطر ریتم 6و8 که در اون وجود داشت خودش می گفت در اون زمان به طور کامل ریتم 6و8 برای ارشاد درست جا نیوفتاده بود به خاطر همین کمی با دردسر مجوز گرفت...(البته البوم هایی دیگری هم داشت به اسم فریبا...مشق سکوت و..... که به اون صورت رسمی نیستن همچنین البومه پر پرواز که موسقی متن و فیلم پر پرواز بوده) !!!بعد از اون شادمهر به اوج محبوبیت خود رسیده بود به طوری که وارد سینما هم شد و دو فیلم به اسم پرپرواز و شب برهنه نقش افرینی کرد... و نظر همه رو به خود جلب کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 317997
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسی